معرفی برج گاتالا
نوشته شده توسط : admin

برج گالاتا یکی از دیدنی های شهر استانبول است بهترین نمای شهر استانبول از برج گالاتا به چشم میخورد  برج گالاتا در سال 1349 میلادی به دست جنو والی ها که در اطراف گالاتا دیوارهای بلند کشیده بودند به عنوان برج اصلی ساخته شد.  داخل قلعه پلکان سنگی مارپیچی که تا محوطه بزرگی ادامه می یابد وجود دارد.

 

 


معرفی برج گاتالا


برج گاتالا برج 9 طبقه ای است به ارتفاع 66.90 متر است و بدون  آذین بالای سر برج 62.59 متر است . این برج یکی از قدیمی ترین و بلندترین برج های سنگی در جهان است که ارتفاع آن از سطح  دریا 35 متر است . قطر خارجی برج 16.45 متر است و قطر داخلی برج 8.95 متر و دیوارهای برج 3.75 متر ضخامت دارد . رستوران ها و کافه های در طبقه فوقانی برج وجود دارد که منظره زیبایی را به سمت شهر استانبول دارد . این برج 9 طبقه ای در سال 1967 بازسازی شد و برای 7 طبقه نخستین آن دو دستگاه آسانسور کار گذاشتند . طبقه آخر این برج هم کلوب  شبانه است . این برج از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است.ورودی آن 11 لیره ترک است.
آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور لحظه آخری استانبول ،تور ارزان استانبول و تور استانبول شما را دعوت به دیدن این شهر زیبا می نماید.




:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول , تور ارزان استانبول , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: